Translate

MarketHub Europe: Ο CEO της Hotelbeds αποκαλύπτει τον «ταξιδιώτη του αύριο»

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – Κατά τη διάρκεια του MarketHub Europe στο Άμστερνταμ, ο CEO της Hotelbeds, Nicolas Huss αποκάλυψε τις δύο ανερχόμενες τάσεις της τουριστικής βιομηχανίας, που δεν είναι άλλες από το wellbeing και τον τηλεοπτικό τουρισμό. Παράλληλα υπό το πρίσμα του «Where Next», οι εκπρόσωποι του συνεδρίου συζήτησαν για τον «Ταξιδιώτη του αύριο», επισημαίνοντας νέα θέματα που θα οδηγήσουν τη βιομηχανία το 2023 και μετά.

Ο Huss αποκάλυψε ότι το 39% των τουριστών -παγκοσμίως- που σκέφτηκαν να ταξιδέψουν σε προορισμούς, που αναδείχθηκαν μέσα από την μικρή και την μεγάλη οθόνη, τελικά έκαναν κράτηση. Μάλιστα ο τηλεοπτικός τουρισμός ήταν η δεύτερη πηγή έμπνευσης για ταξίδια, ενώ οι mouth to mouth διαφήμιση προορισμών συνεχίζει να προπορεύεται.

«Οι ταξιδιώτες θέλουν βελτιωμένες και εκλεπτυσμένες εμπειρίες που καλλιεργούν την κοσμοθεωρία τους και τους βοηθούν να ζήσουν σαν σε ταινία, ενώ παράλληλα επανασυνδέονται με τον εαυτό τους και τη φύση», ανέφερε χαρακτηριστικά στο κοινό 400 ταξιδιωτικών και τουριστικών ηγετών του συνεδρίου.

→Hotelbeds – Nicolas Huss: Πως βρέθηκε η Ελλάδα στην κορυφή των προτιμήσεων

Η εξατομίκευση ήταν ένα άλλο βασικό θέμα κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας του συνεδρίου, ενώ στο επίκεντρο -για ακόμα μια χρονιά- βρίσκονται τα ταξίδια ευεξίας. «Τα διαλείμματα wellbeing έχουν ανακάμψει από το 2021, καταγράφοντας αύξηση άνω του 30%», είπε ο Huss. «Σχεδόν οι μισοί ταξιδιώτες παγκοσμίως είναι επίσης πιο ανοιχτοί σε διακοπές ευεξίας από ποτέ, γεγονός που υπογραμμίζει την στροφή προς μια πιο ισορροπημένη ζωή εσωτερικά και εξωτερικά».

Η επιθυμία για συνδεδεμένα ταξίδια και μια ατομική εμπειρία οδηγούν τον κλάδο μπροστά. Αυτό επανέλαβε ο Raphaël Zier, συνιδρυτής και εκτελεστικός πρόεδρος της PerfectStay. «Πιστεύω ακράδαντα ότι γινόμαστε μάρτυρες του τέλους της μηχανής αναζήτησης όπως τη γνωρίζαμε τα τελευταία 20 χρόνια – πολύ σύντομα θα δούμε ένα εξέλιξη στο ψηφιακό οικοσύστημα. Το ChatGPT είναι ένα παράδειγμα για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προσφέρει μια εμπειρία «ένας προς έναν» αντί για εμπειρία «ένας προς πολλούς». Αυτό πιθανότατα θα δημιουργήσει τεράστια αφοσίωση από πλευρά των πελατών».

Το άρθρο MarketHub Europe: Ο CEO της Hotelbeds αποκαλύπτει τον «ταξιδιώτη του αύριο» εμφανίστηκε πρώτα στο TravelDailyNews Greece & Cyprus.

πηγή https://www.traveldailynews.gr/toyristikes-taseis/diethneis-taseis/markethub-europe-o-ceo-tis-hotelbeds-apokalyptei-ton-taxidioti-toy-ayrio/

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου