Translate

Δ. Σερίφης – Nelios: Οι νέες τάσεις του digital marketing – To «πρόβλημα» των ξενοδοχείων

Ενώ το content παραμένει ο βασιλιάς του digital marketing, οι υπηρεσίες που προσφέρονται σε κάθε επιχείρηση ποικίλουν κατά πολύ. Το βέβαιο είναι ότι στην μετα-covid εποχή το διαδίκτυο έχει μετατραπεί στην νούμερο 1 search engine για τους επίδοξους τουρίστες.

Ωστόσο, εν έτει 2023 ακόμα πολλές επιχειρήσεις του τουρισμού -κυρίως οι μικρότερες-παραμένουν «τεχνολογικά πίσω». Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του digital marketing agency, Nelios, το 30% των ξενοδοχειακών websites, σε όλη την επικράτεια, δεν διαθέτουν «Booking Engine», με αποτέλεσμα να «χάνουν» κρατήσεις.

Ο στόχος λοιπόν των agencies είναι να αυξήσουν την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων, να ανοίξουν τον δρόμο προς νέες μεγαλύτερες αγορές.

Ο Δημήτρης Σερίφης, CEO & Co-Founder της Nelios δίνει συνέντευξη στο TravelDailyNews Greece & Cyprus και μιλάει για την συνεισφορά των digital marketing agencies στην πληρότητα και την εξωστρέφεια των ξενοδοχείων. Παράλληλα τονίζει πως η επένδυση στη digital διαφήμιση, φέρνει σημαντική αύξηση εσόδων στο τέλος της τουριστικής σεζόν, σε κάθε επιχείρηση.

Το άρθρο Δ. Σερίφης – Nelios: Οι νέες τάσεις του digital marketing – To «πρόβλημα» των ξενοδοχείων εμφανίστηκε πρώτα στο TravelDailyNews Greece & Cyprus.

διαβάστε περισσότερα στην πηγή https://traveldailynews.gr/column/synenteyxi/m-serifis-nelios-oi-nees-taseis-toy-digital-marketing-to-provlima-ton-xenodocheion/

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου